Via onderstaande knop "GET SUPPORT" krijgen wij toegang tot uw PC en kunnen wij u helpen.
Get Support  |  
Windows
Werkwijze
| Windows
Neem telefonisch contact op met onze technische dienst via het nummer
+32 (0)16 49 99 10
, ze verwijzen je door naar deze pagina.
Klik op bovenstaande link "Get Support - Windows" om het programma TakeControl.exe te downloaden naar je pc.
Als TakeControl.exe gedownload is, mag je het programma starten/uitvoeren.
Mogelijk - niet altijd - komt er een vraag "Wilt u toestaan dat deze app wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt.", je mag op "Ja" klikken.
Vervolgens verdwijnt de app kort van je scherm. Gewoon even wachten...
Al snel zal er een nieuw venster verschijnen met daarin de tekst "Waiting for a Technician"...
We zijn dan spoedig bij jou, om even mee te kijken.
Get Support |  
MAC
Werkwijze
| MAC
Neem telefonisch contact op met onze technische dienst via het nummer
+32 (0)16 49 99 10
, ze verwijzen je door naar deze pagina.
Klik op bovenstaande link "Get Support - MAC" om het programma 'Remote Support Applet' te downloaden naar je pc.
Als mac_support.zip gedownload is, mag je de download openen.
Je vind in de download de app Remote Support Applet, deze mag je starten.
Mogelijk - niet altijd - komt er een vraag "'Remote Support Applet.app' is an app downloaded from the internet. Are you sure you want to open it?", je mag op "Open" klikken.
Vervolgens vraagt de app om verschillende rechten: Screen Recording/Accessibility/Full Disk Access, all deze rechten zijn noodzakelijk, je moet hiervoor mogelijk het wachtwoord inbrengen.
Klik per recht op 'Request Permission'. Vink vervolgens de Remort Support Applet aan.
Na het aanpassen van de rechten zal je de Remote Support Applet opnieuw moeten starten.
Onze technieker zal je een PIN code bezorgen, deze moet je inbrengen (zonder 0-en vooraan) en vervolgens op Enter drukken.
Al snel zal er een nieuw venster verschijnen met daarin de tekst "Waiting for a Technician"...
We zijn dan spoedig bij jou, om even mee te kijken.
Technical Information